Порядок скасування рішення державного реєстратора на підставі рішення суду

21.03.2014 08:48

Постанова Кабінету Міністрів України від 05 лютого 2014 року № 50 «Про внесення змін до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» врегульовує порядок скасування рішення реєстраторів на підставі рішення суду.


Державний реєстратор вносить записи до Держреєстру про скасування рішення державного реєстратора у разі скасування на підставі рішення суду рішення про:
зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень;
відмову в задоволенні заяви про відкликання заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень;
про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень.

Зверніть увагу!
Внесення записів про скасування рішення державного реєстратора здійснюється державним реєстратором за заявою.

Реєстратор вносить такі відомості до Держреєстру:
1) індексний номер рішення державного реєстратора;
2) підстава для скасування рішення державного реєстратора:
- назва документа;
- дата видачі документа;
- номер документа;
- ким виданий (оформлений) документ;
- додаткові відомості про документ;
3) реєстраційний номер, дата та час реєстрації заяви, на підставі якої вносяться записи про скасування рішення державного реєстратора;
4) прізвище, ім’я та по батькові державного реєстратора;
5) найменування органу державної реєстрації прав або найменування нотаріальної контори, назва нотаріального округу.
У результаті внесення записів про скасування рішення державного реєстратора у відповідному розділі Державного реєстру прав державний реєстратор робить відмітку про скасування відповідного рішення.
З додатковою інформацією щодо реєстрації прав власності на земельні ділянки можна ознайомитися на сайті.

 

За даними Земельного порталу України.