Особливості проведення інвентаризації земель

14.01.2014 16:15
Підставою для проведення інвентаризації земель є рішення відповідного органу виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування щодо виконання відповідних робіт, договори, укладені між юридичними чи фізичними особами (землевласниками і землекористувачами) та розробниками документації із землеустрою, судові рішення.
 
Замовниками технічної документації можуть бути органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим чи органи місцевого самоврядування, землевласники та землекористувачі.
 
Інвентаризація земель проводиться з метою:
забезпечення ведення Державного земельного кадастру, здійснення контролю за використанням і охороною земель;
визначення якісного стану земельних ділянок, їх меж, розміру, складу угідь;
узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації земель, з інформацією, що міститься у документах, які посвідчують право, та у Державному земельному кадастрі;
прийняття за результатами інвентаризації органами влади та місцевого самоврядування відповідних рішень;
здійснення землеустрою.
 
Звертаємо увагу!
Виправлення помилок у відомостях про земельну ділянку може здійснюватися на підставі матеріалів інвентаризації земель.