Держземагентство: “Гаряча лінія” стала для громадян України дороговказом і порадником у вирішенні багатьох земельних питань
Щодня на номер телефонної “гарячої лінії” Держземагентства України надходить велика кількість звернень від громадян, які отримують консультаційну допомогу, зокрема, щодо користування публічною кадастровою картою, отримання правовстановлюючих документів на землю у територіальних органах земельних ресурсів, оформлення наділів, роз’яснення чинного земельного законодавства.
Задля оперативного розгляду звернень громадян, юридичних осіб, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, надання роз’яснень з питань, що належать до компетенції Держземагентства України, торік було створено телефонну “гарячу лінію.” Відтак за телефоном 0 800 50-25-28 (зі стаціонарних телефонів у межах України – безкоштовно) фахівці надають вичерпні відповіді та кваліфіковану допомогу громадянам.
З 1 січня 2013 року набули чинності Закон України “Про Державний земельний кадастр” та постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру”, які кардинально змінили порядок проведення реєстрації земельних ділянок. Фахівці “гарячої лінії” Держземагентства надають громадянам консультації та поради щодо отримання витягів з Державного земельного кадастру, інформують замовників про розгляд поданих ними звернень щодо реєстрації наділів.
Якщо торік кожне третє звернення стосувалося затримки з видачею державного акта на земельну ділянку, то нині громадяни здебільшого цікавляться процедурою присвоєння кадастрового номера та переліком необхідних для цього документів.
Наразі також злободеннними та актуальними є питання щодо роз’яснення алгоритму роботи публічної кадастрової карти, перевірки наявності земельного наділу на карті, заповнення форми зворотного зв’язку.
Жодне зі звернень громадян або юридичних осіб на “гарячу лінію” не залишається без розгляду фахівців. Питання реєстрації договорів оренди, оформлення цивільно-правових угод із землею та інші – постійно у полі зору спеціалістів “гарячої лінія” Держземагентства, які оперативно у доступній формі завжди допомагають громадянам у наданні компетентних відповідей.
З дня запровадження роботи телефонної “гарячої лінії” Державне агентство земельних ресурсів України зробило великий крок назустріч громадянам, адже завдяки її щоденному проведенню люди можуть безкоштовно отримувати допомогу у вирішенні багатьох проблемних питань у сфері земельних відносин.
