Так, секретар сільради може засвідчувати справжність підпису на заяві про державну реєстрацію.
Проте звертаємо вашу увагу на те, що повинні одночасно виконуватися такі умови:
- секретар повинен бути наділений такими повноваженнями;
- у населеному пункті немає нотаріуса.
Посадова особа органу місцевого самоврядування засвідчує справжність підпису на документах, зміст яких не суперечить законові і які не мають характеру угод та не містять у собі відомостей, що порочать честь і гідність людини.
Нагадуємо!
Подання документів для проведення державної реєстрації прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна здійснюється особисто заявником або шляхом надсилання поштою з описом вкладення.
Документи, що подаються для проведення державної реєстрації прав повинні відповідати вимогам, що встановлені законодавством України.
Увага!
Відповідальність за достовірність відомостей, які містяться у документах, поданих для проведення державної реєстрації прав несе заявник.
Посадова особа органу місцевого самоврядування, засвідчуючи справжність підпису, не посвідчують факти, викладені у документі, а лише підтверджують, що підпис зроблено певною особою.
За додатковою інформацією можете звернутися до експертів «Земельної спілки України».
За даними Земельного порталу України.